Strategic analysis of household hazardous waste reduction 1402/05/02 22:23:55
نویسندگان : Reza Ganjali Zahra Negaresh Mohammad Taghipourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2023 محل پذیرش : International Journal of Educational Foundations and Management (IJEFM)
An overview of electric vehicle concepts and its features 1402/05/02 22:20:07
نویسندگان : Ali Molavi Mohammad Taghipourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2023 محل پذیرش : International Journal of Educational Foundations and Management (IJEFM)
The impact of managerial factors on increasing the productivity of low-level employees (Including case study) 1402/05/02 22:17:24
نویسندگان : Negar Hashei Mohammad Taghipourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2023 محل پذیرش : International Journal of Educational Foundations and Management (IJEFM)
nvestigating the relationship between environmental awareness and the level of education and occupation of people 1402/05/02 22:08:47
نویسندگان : Reza Ganjali Donya Ohadi Digesaraei Mohammad Taghipourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2023 محل پذیرش : International Journal of Educational Foundations and Management (IJEFM)
Relationship between basic psychological needs satisfaction with resilience and marital satisfaction in teachers 1399/05/08 22:57:01
نویسندگان : Ali Mohammad Naemiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 محل پذیرش : International Journal of Educational and Psychological Researches
Effectiveness of smart training on self‑efficacy and self‑regulation in science course of Fifth Grade students of primary schools 1399/05/08 22:37:41
نویسندگان : Ali Mohammad Naemi Amin Naemiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 محل پذیرش : International Journal of Educational and Psychological Researches
Creating a sustainable competitive advantage for organizations through the implementation of knowledge management with the help of modern information technology 1398/10/16 11:25:04
نویسندگان : Mohammad Hajimohammadi Ardeshir Bazrkar Sajad Vafaeiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محل پذیرش : International Journal of Educational Research and Innovation
Tuning Power System Stabilizer using Genetic Local Search technique 1397/07/04 15:09:43
نویسندگان : احسان اکبریزبان : انگلیسی سال انتشار : 2061 محل پذیرش : International Journal of Educational Advancement
Operation and control of a Dynamic Voltage Restorer using Multilevel Mixed Cascade Converter to Mitigating the voltage sag, swell and flicker in Electric power distribution grids 1397/07/04 15:04:01
نویسندگان : احسان اکبریزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Educational Advancement
Identify and prioritize the effective factors on quality of electronic banking via mobile phone (case study: Melat bank customers of Qazvin province) 1395/11/29 22:24:46
نویسندگان : Roya Yosefi Abolfazl tajzadeh Namin Mohammad Jaliliزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International journal of education and management
An Integrated Mathematical Programming Approach and Artificial Intelligence Techniques for Optimizing Learning Elements in E-Learning Based Educational Systems 1395/11/12 16:52:46
نویسندگان : Iraj Mahdavi Hamed Fazlollahtabar Narges Yousefpoorزبان : انگلیسی سال انتشار : 2008 محل پذیرش : INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Operation and control of a Dynamic Voltage Restorer using Nine-level Cascaded H-Bridge Converter to Mitigating the voltage sag, swell and flicker in Electric power distribution grids 1395/10/16 21:57:57
نویسندگان : Ehsan Akbariزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Educational Advancement
Investigating and explaining language learning theories in psychology 1395/09/20 18:01:33
نویسندگان : زهرا قنبرپور فاطمه سادات نجم الهدی فریبا حقانیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Educational & Psychological Researches
The effectiveness of emotional intelligence on job burnout mediated the self‑efficacy among elementary teachers 1395/09/15 21:12:39
نویسندگان : Reza Barari Laleh Jamshidiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Educational & Psychological Researches
The effect role of knowledge management on organizational innovation in University of Iran 1395/09/15 21:07:28
نویسندگان : Reza Barariزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Educational & Psychological Researches
An Evaluation of Questions in Two ESP Coursebooks Based on Bloom’s New Taxonomy of Cognitive Learning Domain 1395/05/20 00:00:42
نویسندگان : Gholamreza Zareian Mohammad Davoudi Zahra Heshmatifar Javad Rahimiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Education and Research
THE ROLE OF WRITING STRATEGIES IN ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY OF IRANIAN EFL LEARNERS 1395/05/16 23:19:22
نویسندگان : Mohammad Davoudi Seyyed Mohammad Reza Adel Maliheh Dadrasزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Education and Research
A Review of Research Literature on Obstacles that Prevent Use of ICT in Pre-Service Teachers' Educational Courses 1394/09/11 21:00:42
نویسندگان : Hassan Mirzajani Rosnaini Mahmud Ah mad Fauzi Mohd Ayub Wong Su Luanزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Education & Literacy Studies
Effectiveness of problem‑solving training, exposure therapy, and the combined method on depression, anxiety, and stress in mothers of children with special needs 1394/08/11 22:04:36
نویسندگان : Mojtaba Habibi Narges Zamani1 Samaneh Abedini Nina Jamshidnejadزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Educational & Psychological Researches
Perceived parenting styles, academic achievement and academic motivation: A causal model 1394/05/14 10:52:04
نویسندگان : Farhad Tanhaye Reshvanloo Elahe Hejaziزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Education and Applied Sciences
دسته بندی مقالات
- 9097 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4083 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5668 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1095 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13501 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1303 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1149 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 87 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4